Hvordan spise for å gå ned i vekt – og bli der?

Lær hvordan du går ned i vekt på en sunn måte – uten å gå sulten, og med et kosthold du trives med over tid.

Du får

  • En detaljert sjudagers kostholdsplan, bestående av anbefalinger som er enkle å følge i en hektisk hverdag på farten.
  • En innføring i hva som er de avgjørende faktorene for å lykkes med varig vektnedgang. Finnes det dietter som er bedre enn andre? Hvordan vite hvilken mengde mat du trenger å spise for å gå ned i vekt? Og hva gjør du hvis vekta stagnerer?
  • En guide for hvordan du får i deg nok proteiner i løpet av en dag. Et tilstrekkelig inntak av proteiner er en god strategi for å spise færre kalorier. Proteinrik mat øker metthetsfølelsen, og hjelper deg i tillegg å bevare muskelmassen når du går ned i fettprosent.

Kurset består av en konkret og lettfattelig kostholdsveiledning. Dette opplegget passer for deg som foretrekker å spise «vanlig» mat, som brødskiver med pålegg, havregrøt, yoghurt og enkle middager. Du ønsker ikke å bruke mye tid på kjøkkenet for å steke kyllingfileter og lage avanserte salater.

Du ønsker et kosthold du trives med og som du kan leve med over tid, og som samtidig hjelper deg å gå ned i vekt.

Modul 1 Hvordan spise helsesmart for å gå ned i vekt - og bli der?
Leksjon 1 Hvordan spise for å gå ned i vekt - videoforelesning
Leksjon 2 Skriftlig guide til et kosthold du kan leve med over tid
Leksjon 3 Slik kan du spise: Sju dagers kostholdsplan
Leksjon 4 Hvordan forholde seg til badevekta?
Powered By WP Courseware